Bio med Vikkan!

två smörgåsar med ost och gurka, yogurt och tiger melon
Kom hem för en stund sedan! Har inte hunnit uppdatera någonting idag för att när jag vacknade var jag tvungen att äta frukost och sedan duscha och fixa mig. Sedan träffade jag Vikkan!
Först lämna hon tillbacka två tröjer på Gina sedan gick vi runt lite köpte godis och så. Jag köpte en ny ring också!,
Sedan bestämde vi att vi skulle gå och hämta våra bio biljetter. Vi såg på the proposal, den var faktiskt jätte rolig och bra! Efter att vi hämtat biljetterna satte vi oss på cafeét inne i Bergakungen, men eftersom solen var uppe så satt vi ute på uteserveringen! Sedan när filmen var slut så åkte vi hem med Vikkans syrra och Vikkans pappa. Dem hade också varit på någon film. Och så väntade dem på oss efter deras var slut gulligt va?!
bio biljetterna
Vikkans godis      mitt godis

 Vikkan    jag
Vikkans och min hand

smoothie
Köpte en smoothie medans vi väntade på att filmen skulle börja
tomt  bio
När vi kom så var det helt tomt i salongen!
pizza

Detta blev min middag idag! :S

Imorgon blir det att vi åker till Farmor och Farfar som är i allingsås, undra om dem ens kommer ihåg vad jag heter. Ajja ska lägga mig nu!

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0