Till stan efter Gothia är slut

Gothia cup

God morgon! Har inte vaknat precis men nästan, har ätit frukost i alla fall. Det blev en ganska enkel frukost... ett glas smoothie och två smörgåsar! Ska strax gå och borsta tänderna och fixa till mig lite. Kanske drar ut med någon idag. BTW jag fick min lön idag! Men hade dock inte jobbat så mycket förra månaden, jag jobbade faktiskt bara 1 ggn, men det är i alla fall lite extra pengar hehe. Så ska gå och köpa klänning och skor sedan vet jag inte om jag behöver något mer ännu. Får se om jag hittar något annat! Åker nog in till stan efter Gothia är slut. För det är verkligen jätte mycket folk just nu inne i stan. Massa äckliga killar och sånt.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0