Planerad vecka = olikt mig!

God morgon! Vackna tidigt eller ganska tidigt idag kunde inte somna om efter att jag vacknade första gången. Runt 9 vacknade jag idag men legat i sängen tills nu. Har gjort frukost precis så ska strax äta! Blir nog att jag är hemma hela dagen idag det är inte så fint väder! Imorgon ska jag vara med Vikkan, hon och Paulina är fortfarande ovänner. Så blir la att vi är hemma hos henne eller någonting. Och på Onsdag ska jag träffa min Farmor och Farfar som jag inte träffat på kanske 5-6 år! Vill inte träffa dem, vi måste åka till allingsås för att träffa dem! igentligen bor dem i Dalarna men dem typ campar där. Men men sedan på Torsdag så ska jag träffa Moeid! Värsta planerad vecka haha!
två smörgåsar med gurka&paprika, två ägg och ett glas mjölk

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0