Jobba imorgon

Hm vet inte vad som händer idag ska upp tidigt imorgon och jobba i alla fall, och det är helt fullt på hotellet för att det är partille cup usch hatar det. Men men det blir ju alltid lite extra i fickan höhö. Jag som skulle på singstar kväll idag tråkigt att jag misar det. Men kanske blir en annan dag. Det sägs att det är sista dagen idag att det är fint väder på ett tag också vad jag hört, hoppas inte det är sant.
Igår kväll blev jag så sugen på chips, jordgubbar och chocklad så sprang till hemköp innan det stängde med min bror och köpte det. Så jag låg i sängen hela kvällen framför Tvn och blev lite extra tjock hehe mysigt.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0