Idag = Med Moeid

Nu har jag ÄNTLIGEN köpt min klänning som jag snackat om så länge. Köpte den igår med Carro! Den är så underbart fin! Efter att vi hade köpt klänningen åkte vi till Coop och köpte pingvinstänger haha! Sedan drog vi hem till mig och kollade på film "fjortis film" enligt Carro hahaha men det var en vanlig tjej film typ!
 Jag har städat och bäddat i ordning i mitt rum nyss. Eller typ plockat lite saker,  vikt kläder, damsugit golvet och bytt säng kläder. Duktigt va?! Idag blir det att jag träffar Moeid, blev lite överraskad över att han frågade mig, brukar alltid vara jag som måste fråga om vi ska ses nu för tiden! Vi ska vara hemma hos mig i alla fall, ovanligt va?..
jag och älsklingen

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0