God morgon, god morgon!

God morgon, sitter och äter frukost idag blir den inte lika lyckig som sist, blir bara en skål med filmjölk och ett äpple sedan kanske. Var med Moeid igår han kom hem till mig efter att han slutade jobbet gulligt av han tycker jag, att åka ända vägen till mig, (ca 40min). Men vem skulle inte göra det haha! Först åt han och sedan gick vi och la oss i min säng. Snacka lite och massa, så blev lit sur för en sak men det löste sig. Btw den bruden hänger fortfarande efter honom och nu har jag fått en till efter mig, eller ja, han har fått en till tjej efter sig och jag har en till tjej att tycka mindre om. För denna tjejen skrev till mig personligen från sin msn till hans att dem bara var vänner! Men man skriver inte till sina vänner så som hon gör! Inga namn nämnda i alla fall. Orkar inte bry mig mera bara synd om dem som slössar bort sin tid på något dem inte kommer få right!
Han åkte hemmifrån mig ganska tidigt för att han skulle jobba idag. Så efter att han åkte hem så var jag med Vikkan. Mia kom förbi och åt varma bär med vaniljglass mysigt! Efter det så följde vi Mia hem, hon har dem sötaste små chiwaworna som finns (Dennis och Nicko). Hon hade naturligtvis med sig dem hem till mig. Efter att vi följt henne hem så gick vi hem till Vikkan och åt chips, drack Cola och kollade på Prison Break. Hennes lilla kisskatt låg hos oss också. Såå söt är hon (Tessan).
Idag får jag se vad som händer hehe... Mamma gick till banken nyss i alla fall.
filmjölk

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0