besökte farmor och farfar igår

farfar och farmor
Hahahaha! Ingen förändring, lite tjockare bara kanske ?! Finska saker :O

Åkte till Farmor och farfar igår usch vad tråkigt dem ser exakt ut som sist jag såg dem! Vi var bara där en liten stund som tur va! Dem hade tydligen kommit hem till oss idag och sagt hejdå men jag jobbade dem skulle komma imon :O Så dm åkte utan att ens säga ngt till mig, dem bara hälsa Janina till min mamma! Taskigt sak samma gillar dem inte ens men nu gillar jag dem ännu sämre! Bjuder på några bilder från igår!
Strandenjagmamma haha
Jag hinner inte lägga upp mera just nu så jag gör det ikväll! Haha bara älskar bilden på mamma hahaha!

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0