Till banken

GOD MORGON?! Vaknade upp med ett leende på läpparna idag faktiskt tills jag kollade hur mycket klockan var och kom på att det var försent att ringa och sjukanmälla sig och det går inte göra det via nätet längre! PANIK!!! Men i alla fall ska till banken lite senare ska duscha och äta frukost (lunch) sedan åker jag nog om jag inte väntar på att PAulina har slutat men det gör jag nog inte. Kanske kan passa på att köpa några julklappar när jag ändå är i stan får se hur det blir!


Ne nu ska jag fixa mina fiskar på facebook sedan ska jag duscha! BTW fick gullig kommentar igår typ hon önskar mig en trevlig Onsdag super gullligt det gjorde faktiskt lite att leendet kom tillbaka!


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0