Till banken och apoteket idag!

Va på vårdcentralen idag och det jag fick reda på va inte kul! *PRIVAT*! Men i alla fall ska möta Vikkan efter hon har slutat skolan vi ska åka in till stan jag måste till banken (åkte aldrig igår) och så måste jag till apoteket! Det kommer nog va helt fullt med massa folk men måste verkligen göra detta! Mamma eller pappa kan inte hämta ut mediciner och massa sånt längre åt mig. Det måste jag göra själv! HEMSKT  jobbigt! Men nu har jag faktiskt ätit massvis med C-vitaminer (apelsiner och klämentiner) så ska nog inte bli sjuk på ett tag nu!


Sedan vid 6 ska jag träffa min älskade älskling och han ska sova hos mig idag!


Dammade mitt rum igår och det var verkligen dammigt borde göra det lite oftare.. nu ska jag damsuga och fixa mig för Vikkan slutar om 1 eller 2 timmar!


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0