Ska jag stanna hemma idag eller inte?! Hmmm*

 


God morgon någon mer som är lika trött som jag? (Kanske beror på att jag har haft fullt upp nu i helgen). Jag skulle egentligen ha åkt till skolan nu, men min idiot till bror väkte mig kvart över 7, när han själv har varit vaken hur länge som helst. Alltså han måste väcka mig för att jag inte går upp själv när min klocka ringer. Så missar första lektionen. Känner att jag inte orkar åka till skolan alls idag. Är typ sjuk men vill inte missa teckenspråket idag! Kanske kan ordna det ändå... För missar man en gång där så har man missat grymt mycket.


Mamma har köpt såna där C-vitaminer i brus tabletter för att jag ska hålla mig frisk. Får se om dem fungerar just nu känner jag ingenting, ingen förbättring eller något och det har gått 3dagar. Ska ta mig en kopp te nu.


xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0