Ska baka pepparkakshus och lussekatter nu!

Det blev aldrig att vi kom ut igår eller jo in till stan men aldrig in till ngn klubb.. Orsaken vill jag inte dra upp här! Men i alla fall Moeid sov hos mig vi kom hem runt halv 2/kvart i 2 och vi vakna först halv 8 och han trodde klockan var typ 4 eller något, vi somnade typ då haha! Ska baka pepparkakshus och lussekatter idag gjorde ju aldrig det igår för mamma drog iväg till Ullared! :S
Följde nyss Moeid till busshållplatsen, han ville inte stanna och baka med oss.


Föresten jag vet inte hur man svarar på alla era underbara kommentarer:(
(Nu låter det som om jag får jätte många kommentarer menade inte så, men har ju sätt att vissa ställer frågor i kommentarerna).


xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0