"Sjuk" idag

Haha längtat efter mig? Ne men har inte orkat fixa inbilderna från i söndags eller orkat skriva någonting sen sist. Så passade på nu. Fick mitt nya kort idag så måste till banken och spärra det andra vill ju inte betala för två stycken, sedan fick jag min räkning på min studentmössa igår 895kr! Ska betala den nu i december PANIK. Haha nej då det ska gå bra fick ju massa pengar när jag fyllde år så får använda dem så länge och jobba sjukt mycket denna månaden!


Hemma från skolan idag för jag va ingte så bra imorse men nu är det bättre! Blivit sjuk jätte mycket nu på sistonde förut va jag aldrig sjuk! Ska ta och kolla om det har kommit ett nytt avsnitt på "guds tre flickor" nu.


btw imorgon fyller Sebbe år och har köpt en tröja åt honom... :)


xoxo Nina ♥


Kommentarer
Anonym

tittade förbi & ville bara önska dig en trevlig onsdag :D

mvh,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-12-02 | 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0