Något ni inte viste om mig.

Nu är jag hemma igen, har inte långa dagar alls i skolan! Men idag har det varit tufft för jag tål typ inte starka ljus och inte värme, mina ögon reagerar då. De ryks och kommer massa tårar i dem! Lite jobbigt att sitta vid datorn nu också! Imorgon går jag bara på svenskan och sjukanmäler mig efter det. Väntar på att Moeid ska komma hem till mig... Vi ska ju ha teckenspråk senare.


Skulle lägga lite kläder in i gaderoben och från ingen stans börja jag att blöda näseblod, kan det vara för att jag drar in allt snor i stället för att snyta mig?


(Det är nämligen så att jag kan inte snya mig för att: för det första; kommer det snor överallt, för det andra; så blir det alltid sådära stop eller hur man ska säga i en av näsborrarna och för det tredje; känns det obehagligt i ögonvrån). Så jag drar in allt villket inte alls är bra, ibland kan det kännas i "hjärnan"/huvudet - som är mycket obehagligt och ibland låter jag det bara rinna så har jag ett papper under näsan men det känns obehagligt det också. Hemskt vilka problem jag har va?! Sedan kan man inte gå runt och snyta sig hela tiden heller för då blir det tort vid näsan och då blir man röd om näsan o massa! Jag har fått för mig att jag alltid måste "stryka handen över näsan" och dra in haha sjukt eller hur!



xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0