Middags dax!

Nina


Såhära kul har jag nu! Ne men har verkligen jätte tråkigt. Ska snart äta i alla fall, kanske kollar om Vikkan vill med ut senare. Fast det är ju verkligen kallt ute så får se hur jag känner efter maten.

Just det berättade om IG-varningarna för mamma och pappa, det var verkligen jätte hemsk-skämdes att säga det, först vågade jag inte säga något. Pappa reagerade inte så mycket, men mamma ba "e det för att du har så mycket frånvaro eller?" Och det är ju det, men sedan en anledning till är att jag inte har gjort allt som man skulle i ett ämne också. Så ska bara göra dem uppgifterna och bättra min närvaro så klarar jag mig. Håll tummarna för mig!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0