kollar film med familjen

Oj oj oj vad trött jag är eller kanske bara seg på grund av all jul stress. Va ju på bio igår och såg Avatar tyckte faktiskt att den var ganska bra. Blev lite förälskad i planeten dem bodde på dem dära blåa figurerna! Men måste erkänna att varelserna som levde där va lite läskiga haha! Båda Vikkan och Moeid sov hos mig. Vikkan hade lite problem med sin pappa och Moeid hade inga bussar som gick hem till han igår. Bion va 3 timmar lång så den va slut 12.

Idag har jag och mamma bakat ischoklad. Imorgon är det öppe-sitta-kväll då ska vi baka och fixa massa julmat till julafton efter att jag, Vikkan och Sebbe har åkt till stan och fixat dem sista julklapparna! Glömde bort Linn på min julklapps lista så har alltså 4 personer kvar att köpa till.

Nu ska jag kolla klart en film på 5an med mamma, pappa och Sebbe så hörs senare eller imorgon! PUSS

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0