Jul rea, någon som ska shoppa?

Seriöst, varje gång jag loggar in på facebook så har jag en vänförfrågan av samma kille hela tiden. Jag vet inte ens vem han är! Jag har nekat han massa gånger ändå ger han inte upp. Blir galen, men nu vet jag hur man blockar folk så det har jag gjort nu!

Jag träffar Moeid lite senare idag, så han kan springa runt på stan med alla galna människor bland julrean som är idag.. Så efter att han är klar åker jag in och träffar honom och så åker vi hem till honom, vi ska mysa framför en film! Men nu ska jag spela sims. (Dock inte med dem gubbarna jag gjorde som skulle föreställa mig och Moeid utan andra gubbar.)

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0