Han gav ut sitt xbox360, tv...

Jag måste verkligen spara pengar till en bra kamera som jag kan använda i stället för mobilen. Jag har en kamera men den är så stor/fet så orkar inte ha med den överallt. Får skaffa mig en liten/smal en. Sedan måste jag ha en ny väska! Behöver mycket mer men man kan ju inte få allt haha!

Här är min älskade älskling, med sina nya byxor. Han är osäker på om han ska behålla dem, men det tycker jag att han ska. Haha man ser inte så bra men alltid när jag tar kort på honom lyckas jag få den minen han gör på denna bilden på alla bilder. Han testa kläder till nyårsafton alltså. Fick se han i glasögon idag och han va så fin i dem. Ska få honom att använda dem någongång. Och fick sms av han för ett tag sedan nu där det stod; "jag gav ut min xbox360, play station2 och tv till min bror. Visst gulligt!?

















Smygkort på mig när jag sover. Sedan vakna jag av att någon helt plötsligt bara ligger över mig och "viskar" nina, nina, älskling!-hahaha!

Sitter här med nyduschat hår. Testade TRESemmé shampoo och balsam. Tycker att det lukar gott, men mitt hår är fortfarande blött så får se resultat lite senare. (Vill inte föna mitt hår för det sliter så mycket på det.) Ska klippa mig snart, längtar fast ändå inte.

xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0