Bilder

julstjärna


Min julstjärna som inte ville sitta rakt först så blev jätte arg på den. Men till slut fick jag den rakt... Fick dessutom byta glödlampa igår, gjorde helt själv! Ne men tycker det är läskigt med uttag...


julstake


Julstake i vardagsrummet den är jätte ful men passar faktisk in nu tycker jag! Mamma har även lagt ut ljus slinga på balkongen mysigt va?!


första advent


Orkade ju inte lägga in bilder i söndags men nu har jag gjort det.. Denna är ifrån söndags vi åt lussebullar och peparkakor remember? :P.. 


ljus


Visst ser det mysigt ut.. Det är nog det bästa med julen att det är mörkt ute så man kan tända massa ljus...


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0