-*Vara med älsklingen i stället*-

Nina
Hemma nu från skolan! Moeid svarar ju inte på sms längre om han har lektion och det är jobbigt, för nu har ju jag åkt hem och jag ska träffa honom senare. Det är julbord på jobbet idag men jag ska inte gå känner att det är ingen idé när jag är så snuvig. Har lite problem när jag äter nämligen, kan inte andas med bara näsan måste andas med munnen nu när jag är så förkyld!

Men han svarade mig nyss och sa att han ville ses så får se hur det blir. Om han kommer hem till mig eller om jag åker in till stan och träffar honom eller någonting. Vi SKA INTE vara ute i alla fall för det är jätte kallt ute! kolla nyss på datorn och det står att det är -6° ute-brrrrr! Fick nyss lite info om julbordet det var tydligen oxfilé och potatis gratäng istället för julbord, wtf lixxom? men men jag ska inte med iaf!

Nu fick jag sms att jag ska komma till stan och träffa Moeid, för han slutade tidigare wiiie! Måste skynda mig in. Hörs när jag kommer hem eller något.

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0