Vill ha design till min blogg nu.

kycklingbiffar och ris
Middagen från i Fredags dock inte min tallrik utan mammas! Visst ser det grymt gott ut?! Det var det verkligen. GI-mat höhö.

cupcakes
Paulinas Cupcakes med pärlsocker haha grymt goda blev dem. Men platta haha!

passionsfrukt och honungsmelon
Mellanmål typ.. Jag bara älskar passionsfrukt! Mmmmmh mums mums!

kvällsmat
Jag och Moeid åt mitt i natten haha! Eller klockan var jätte sent i alla fall haha!


Åhh jag längtar tills jag har fått iordning på min blogg. Med designen och allting! Hon som jag ville skulle göra min design är jätte svår att få kontakt med. Jag har skrivit på hennes blogg, msn och till och med skickat ett e-post meddelande! Betyder det att hon inte kan fixa den kanske? Får se om jag hittar någon annan som kan hjälpa mig då.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0