Vår 11 månaders dag

Äntligen är mamma klar med datorn!!! väntat hur länge som helst. Åkte med Vikkan till stan idag eftersom Moeid va så seg på att träffa mig, han va med Liridon först. I alla fall köpte en kofta, ansikts cream, linne, örhängen, leggins och en hemlig liten sak! Oså klackade jag om mina skor, det tog bara 10 minuter bra va!! Btw den hår inpackningen jag köpte är grymt bra! Men träffade Moeid efter att jag och Vikkan åt glass. Först väntade vi på hennes buss tills den kom sedan åkte vi hem till mig och gjorde typ ingenting! Vår 11 månaders dag och vi va knappt med varann huvudsaken är i alla fall att jag fick träffa han right?

Ansiktsmask
Ansiktsmasken jag gjorde i Söndags i think?

midje kjolen
Kjolen jag köpte färomdagen som jag inte fick med på bild!

Sakerna
Sakerna från idag haha ser ut som en ända röra men orkade inte lägga upp bild för bild på allt för det tar sån tid att lägga upp här på bloggen!
 
xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0