Torsdag!

Vacknade av att Joy kom in i mitt rum och tryckte in sitt ansikt in i mitt mysigt va?.. Sedan gick hon bara. Idag till frukost åt jag bara yougurt jag orkade inte stå och fixa massa. Snackade jätte länge med Moeid i tele igår typ 1 ½ timma eller någonting. Kollade på Prison Break efter att vi lagt på, jag har missat typ 2 avsnitt eller någonting. Men hängde med i alla fall. Hmm vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag kanske bara gå hemma. Börja tträna kanske? Får se om jag orkar börja med det haha!
väder
Så här fint väder är det idag, men det blåser ganska mycket!

frukost
Min frukost idag.

Joy
Joysan som lysnar när mamma snackar med henne, haha blev så rolig bild!

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0