Moeid skulle överraska mig

Samtal Nina och Moeid...
-Sov hos mig idag då? -N
-varför? -M
-för jag saknar dig, kom.. -N
och så höll det på så ett tag.
-jag hör av mig om en timma om jag sover hos dig. -M

...det går en timma och jag smsar honom!
Ska du skova hos mig ? - N
-Nej.-M
- varför-N
-orka-M
men... okej.-N

Får sms av Jennifer
-Jag såg moeid i stan med 2 tvär fina tjejer, han höll en runt axeln!:(:(:( -J
-va när -N
-nyss typ 5min sedan han håller på med henne-J
-va! -N

Jag smsade honom...
va med dom tjejerna då taskigt! vilka är dom -N
tyst stör inte -M
va? är det slut-N
ringer honom
e det slut -N
(i bakrunden aaah hahaha tjejer*) vänta klick -M

Jag börjar gråta... och så kommer jennifer och Annastacia och Moeid in haha! Blev värsta ledsen och allt men sedan blev jag glad när jag såg honom komma med Jennifer och efter att jag fick höra allting haha!

Men han sov hos mig i alla fall han skulle överraska mig men mötte Jennifer och Annastacia på bussen eller vart det var. Vi bus ringde folk klockan halv 3 på natten och massa haha! Vi kunde inte somna kommer inte ens ihåg hur vi somnade inte han heller haha!

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0