Fixat min tele!

Så nu har jag fixat massa saker med min nya tele. Ska snart föra in bilder från min gamla och från Paulinas tele. Ååh vad skönt att ha en ny tele. Borde köpa en ny tele oftare haha! Snackar med Vikkan i tele nu massa hemliga saker, mums haha!
Här är bilderna .. BILD BOMB
Vikkan och jag
Vikkan och jag för något tag sedan..

jag
jag tog från kort med Vikkans mobil haha ett tag sedan!

Jennifer och jag
Jag och Jennifer solar i kokos olja. !!! mums :)

mina läppar
Mina läppar

jag och jennifer
Jennifer rider på min rygg när vi åkte hem från kulturkalaset, trodde jag skulle ramla och dö haha!

korv med bröd
Jennifers korv med jätte mycket ketchup!

Liseberg
Liseberg!

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0