igår typ

Nu är första och andra dagen i skolan avklarad det är massa med nervösa ettor överallt! imorgon börjar jag enligt schemat. Fått ett ganska bra schema. Träffade ju Carro efter skolan sedan träffade jag Vikkan, Jennifer och Paulina snabbt för att köpa plåster. 
gröt med äpple, juce och melonchai & vanilj latte

Dom följde mig till Moeid. Därefter åkte dem till Järntorget. Jag och Moeid hade ingenting att göra så vi åkte och va med dem. Vi gick till Mia och satt där värsta länge tills hon slutade jobba. När vi kom hem följde vi med Mia hem och gick ut med hundarna. Hon passar hennes systers hund som är en dalmatin, grymt söt aldrig sätt en på nära håll.
v, j, och pv, j och pj, v och j (n)

När vi hade varit ute med hundarna så fixade jag Vikkans naglar, la bara små hjärtan på dem så efter det följde jag Vikkan till bussen. Snart ska Moeid komma hem till mig. Mötte Vikkan förrut på busshållplatsen så hon hängde med mig hem och åt sedan somnade vi i min säng.
janneDennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0