Sover hos Vikkan idag!

Åkte hem till Vikkan för att sova hos henne, åkte i en jätte stor mjukis tröja som jag tagit av min pappa och legins hehe men det var rätt så sent och det ös regnade och massa ute så spela roll typ. Vi har gjort ansikts mask på varann och på Vikkans syrra med. Efter att vi har tvättat av oss masken så satte jag och vikkan på en film "en riddares historia" den är fortfarande på för vi snackade med Moeid eller jag gjorde det. Och nu är det slut med allt bråk mellan oss för orkar inte med det mera. Vill inte fölora det som betyder mest av allting för mig.

ansiktsmask 


Haha vi gjorde masken med en tandorste haha!!


jag med masken

Jag ser helt förstörd ut haha!

Vikkan med masken

Vikkan med masken haha gullis...

Vikkan

Vikkan och hennes pyjamas

jag

jag sover? haha nej då ;)

Ne men nu ska jag gå och lägga mig vid Vikkan igen hehe, natti natt sov sött! :)

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0