Pappa långben..

Usch vad trött jag är! Vaknade för typ en trekvart sedan. Värsta mardrömmen hade jag,  jag drömde att Meid lämnade mig. Men vaknade första gången av att dem borra i den jävl* marken utanför oss, dem ska fixa fjärrvärme. Klockan 8 på morgonen fram tills 9 höll dem på, helt sjukt, använder folk inte sin hjärna längre eller?! Blev så förbannad! Och igår kväll hitta jag värsta feta pappa långbenen i mitt rum uppe i taket. Så fick panik och tog mitt täcke och kudde och sprang till mamma men hon bara "jag är ledsen janina jag kan inte ta den, jag har fobi! Du får sova på soffan inatt då!" Taskigt eller vad haha! Men jag hade tur att pappa vaknade sedan och tog den så att jag kunde sova i mitt rum. (Var för rädd att ta kort på den hehe). men ungefär såhär såg det ut! Typ exakt likadant. Skuggan gjorde att jag trodde att det var två haha!
pappa långben

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0