Leggins sönder :(

Åt frukost för ett tag sedan, idag blev det fil med banan i, apelsin juce, honungs melon och kiwi. Massa gott, blev jätte mätt efter jag ätit upp filen bara! Imorgon börjar skolan konstigt att jag ser fram emot det, jag brukar inte göra det.

Idag ska jag bara vara hemma tror jag och inte göra någonting, skulle åka och byta mina leggins men så blev det inte! Gör det imorgon. Ska byta dom för att när jag kom hem till min käraste pojkvän igår och satte mig i sängen så såg jag ett hål i dom (pinsamt) och det kan knappast vara jag som gjort det. Jag har ju licksom aldrig användt dom innan. Jobbigt att dem var sönder/gick?
fil med banan i, melon, kiwi, juce

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0