Badat i lilleby idag

Hej hej vi har varit och badat familjen och mosters familj + Kevin och Mia. Jätte mysigt och skönt! Vi badade i Lilleby massa som man kände igen var där. brände mig lite på axlarna men det är inget jämnfört med vad mamma har bränt sig haha! Ne men det är faktiskt synd om henne. Vi va nyss och handlade grönsaker och godis. Vi ska äta tacos Mia ska komma sedan. Igår kväll hjälpte vi Mia och Alex med deras nys köksbord och stolar haha! Grynt kul var det. Sedan drog Jennifer hem mig på någon planka med hjul som mamma tagit av några :S Seedan drog jag Jennifer och mamma ba nu kommer dem som jag tog den av och så släpte jag ba snöret och jennifer bara satt där haha! Låter inte så kul men det var det.
Vikkan var på hennes farmors begravning idag också har smsat henne lite och hört hur de e. Få höra mera om det någon annan dag i think.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0