Baby sug, haha nej inte ännu ;)

Jag orkar inte med allt krångel längre. I alla fall åkte till Askim igår och träffade Moeid vi badade sedan åkte vi hem till honom. Efter det så åkte vi hem till mig. Så han sov hos mig. när han åkte hem så gick jag och la mig och läste "Baby sug" fråga inte ens varför jag läser den det bara blev så. Den är faktiskt ganska bra men jag har absolut inget baby sug ännu haha! Läste halva boken igår så blir nog att jag läser andra halvan idag kanske. Sedan sov jag bara igår senare på kvällen var jag med Jennifer och Paulina, Annastasia (vt inte hur de stavas) kom hem till oss också. Ska nog ta och äta något nu snart har inte ätit frukost ännu. Men först ska jag kolla runt lite till. Såg Vikkans blogg design nyss typ den är grymt fin. Det är samma tjej som ska göra min som gjort hennes. Jag tipsa Vikkan om henne bra va? hehe.
sängen

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0